Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

Ինչ­պե՞ս օր­վա հաց վաս­տա­կել, ե­թե նա­խա­րար չես ու աստ­ղա­բաշ­խա­կան պարգևավ­ճար­ներ չես ստա­նում

Ինչ­պե՞ս օր­վա հաց վաս­տա­կել, ե­թե նա­խա­րար չես ու աստ­ղա­բաշ­խա­կան պարգևավ­ճար­ներ չես ստա­նում
03.07.2020 | 00:29

Հար­թա­գյու­ղում գտն­վող Սուրբ Հով­հան­նես ե­կե­ղե­ցու ուխ­տագ­նա­ցու­թյան հան­գա­ման­քից բար­կա­ցած՝ ա­ռող­ջա­պա­հու­թյան ա­թեիստ նա­խա­րարն այժմ էլ խո­սում է գի­տակց­ված, բայց ոչ պար­տադր­ված տո­տալ սահ­մա­նա­փա­կում­նե­րի մա­սին: Չգի­տեմ՝ նա բա­վա­րար հա­մար­ձա­կու­թյուն կու­նե­նա՞, օ­րի­նակ, նա­խա­րար­նե­րի կամ պատ­գա­մա­վոր­նե­րի աշ­խա­տա­սե­նյակ­նե­րից լու­սան­կար­ներ հրա­պա­րա­կե­լու, որ­տեղ վեր­ջին­ներս, ի­րար գլ­խի հա­վաք­ված, այս օ­րե­րի հա­մար «կեն­սա­կան նշա­նա­կու­թյուն ու­նե­ցող» Սահ­մա­նադ­րա­կան դա­տա­րա­նի հարցն են քն­նար­կում: Facebook-ի իր է­ջում Թո­րո­սյա­նը հա­ճախ է այս կամ այն ուխ­տա­վայր-սր­բա­տե­ղիի նկա­րը տե­ղադ­րում ու կի­սա­մուն­նաթ տո­նայ­նու­թյամբ գրում, թե խախտ­վել են պա­րե­տի ո­րո­շում­նե­րը: Իմ՝ որ­պես Հայ Ա­ռա­քե­լա­կան ե­կե­ղե­ցու հետևոր­դի հա­մոզ­մունքն ու տե­սա­կե­տը որևէ կերպ չեն տե­ղա­վոր­վում պա­րե­տի կա­յաց­րած ո­րո­շում­նե­րի տրա­մա­բա­նու­թյան մեջ: Վս­տահ եմ՝ հա­վա­տա­վոր մար­դուն ո՛չ կո­րո­նա­վի­րու­սը կա­րող է վա­խեց­նել, ո՛չ էլ, օ­րի­նակ, աշ­խար­հի կոր­ծան­ման լու­րը: Հետևա­բար, ա­յո, ուխտ ա­րած ու հա­վատ­քով Տի­րոջ դու­ռը գնա­ցած մարդ­կանց թի­րա­խա­վո­րելն ինձ հա­մար ա­նըն­դու­նե­լի է:


Գի­տակց­ված, բայց չպար­տադր­ված «լոք­դաու­նը», ըստ Թո­րո­սյա­նի, հետևյալ տես­քը պետք է ու­նե­նա՝ աշ­խա­տան­քի դուրս չգալ, հրա­ժար­վել սր­ճա­րան­ներ ու ռես­տո­րան­ներ գնա­լուց (թեև դրանք չեն փակ­վե­լու), ե­րե­կո­յան չզ­բոս­նել, բա­ցա­ռել բո­լոր տե­սա­կի ար­շավ­ներն ու ուխ­տա­գ­նա­ցու­թյուն­նե­րը և այլն: Կո­րո­նա­վի­րու­սը վտան­գա­վոր վի­րուս չհա­մա­րող, դի­մակ­ներ դնել-չդ­նե­լու հար­ցում այդ­պես էլ չկողմ­նո­րոշ­ված նա­խա­րա­րը սա­կայն չի ման­րա­մաս­նում՝ իսկ ի՞նչ ա­նեն, օ­րի­նակ, այն սր­ճա­րա­նի կամ ռես­տո­րա­նի տե­րե­րը, որ հա­ճա­խորդ չեն ու­նե­նա­լու, բայց ստիպ­ված են լի­նե­լու հարկ ու տուրք վճա­րել: Ինչ­պե՞ս գո­յատևեն զբո­սա­վար­նե­րը, որ փաս­տա­ցի ան­գամ ներգ­նա տու­րիզմ չեն կա­րող կազ­մա­կեր­պել: Եվ, առ­հա­սա­րակ, ինչ­պե՞ս օր­վա հաց վաս­տա­կել, ե­թե նա­խա­րար չես ու աստ­ղա­բաշ­խա­կան պարգևավ­ճար­ներ չես ստա­նում: Երկ­րի տն­տե­սու­թյու­նը, ա­ներկ­բա, մեկ մար­դու հա­կա­սա­կան կար­ծի­քի զոհ է դար­ձել, իսկ մո­տա­լուտ գոր­ծազր­կու­թյու­նը ոչ պա­կաս զո­հեր է տա­լու:



Սևակ ՎԱՐ­ԴՈՒ­ՄՅԱ­Ն

Դիտվել է՝ 7655

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ